SITE LOGO Четверг, 2024-11-21, 12:45 PM
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная страница | Каталог сайтов | Регистрация | Вход
Меню сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 101
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Статистика
Начало » Каталог сайтов » Общество и политика » Органы власти

В категории сайтов: 17
Показано сайтов: 1-8
Страницы: 1 2 3 »

Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Загрузкам · Просмотрам · Переходам
Основнi завдання Фонду полягають у наступному:

* захист майнових прав України на її територiї та за кордоном;
* здiйснення прав розпорядження майном державних пiдприємств у процесi їх приватизацiї, створення спiльних пiдприємств;
* здiйснення повноважень щодо органiзацiї та проведення приватизацiї майна пiдприємств, яке перебуває у загальнодержавнiй власностi;
* сприяння процесовi демонополiзацiї економiки i створенню умов для конкуренцiї виробникiв.
* продаж земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації. (ст.92 та 93 ЗУ "Про державний бюджет України на 2006 рік").

Фонд вiдповiдно до покладених на нього завдань:

* змiнює у процесi приватизацiї органiзацiйно-правову форму пiдприємств, що перебувають у загальнодержавнiй власностi, шляхом перетворення їх у вiдкритi акцiонернi товариства;
* продає майно, що перебуває у загальнодержавнiй власностi у процесi його приватизацiї, включаючи майно лiквiдованих пiдприємств i об'єктiв незавершеного будiвництва;
* укладає угоди з посередниками щодо органiзацiї пiдготовки до приватизацiї та продажу об'єктiв приватизацiї;
* видає лiцензiї посередникам;
* вживає заходiв до залучення iноземних iнвесторiв до процесу приватизацiї;
* бере участь у створеннi спiльних пiдприємств, до статутного фонду яких передається майно, що є загальнодержавною власнiстю;
* представляє iнтереси України за кордоном з питань, що стосуються захисту майнових прав держави.

Органы власти | Переходов: 1128 | Добавил: igor | Дата: 2006-11-10

В основу формування державної екологічної політики покладено принцип, згідно з яким екологічна безпека стає важливим елементом та складовою національної безпеки держави.

Положення, що розвивають цей принцип, було закріплено Конституцією України ('Кожен має право на безпечне для життя і здоров'я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди. Кожному гарантується право вільного доступу до інформації про стан довкілля, про якість харчових продуктів і предметів побуту, а також право на її поширення. Така інформація ніким не може бути засекречена.' ст. 50) та цілою низкою законів та документів.

Розроблені Міністерством охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України Концепція та 'Основні напрями державної екологічної політики України в галузі охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки' визначили мету, пріоритетні завдання, механізми їх реалізації та напрями гармонізації екологічної політики України з європейським екологічним процесом.

Мета природоохоронної діяльності полягає в досягненні оптимального балансу між шкідливими для довкілля наслідками, що суправоджують розвиток суспільства, і потенційними можливостями природних ресурсів до самовідтворення.

Органы власти | Переходов: 889 | Добавил: igor | Дата: 2006-11-10

Рада національної безпеки і оборони України є координаційним органом з питань національної безпеки і оборони при Президентові України. Рада національної безпеки і оборони України координує і контролює діяльність органів виконавчої влади у сфері національної безпеки і оборони. Головою Ради національної безпеки і оборони України є Президент України.
Органы власти | Переходов: 1225 | Добавил: igor | Дата: 2006-11-10

Протягом віків митниця була і залишається одним з найсуттєвіших факторів державності і незалежності країни, яскравим свідоцтвом владного і фінансового суверенітету.

Як відомо, одним з перших учнів і послідовників Ісуса Христа був митник Матвій, який до пізнання Бога збирав податки для імперського Риму.
Він був чесною, розумною і порядною Людиною і завжди лагідно і уважно ставився до платників податків, а познайомившись з Ісусом Христом, відмовився від свого багатства і пішов за сином Божим і завжди був біля нього.
Саме як митник, Матвій виробив у собі чудову звичку все звіряти, запам'ятовувати і достеменно записувати. І, мабуть, тому він і став автором найпершої величної Євангелії від Матвія, яка яскраво і повно розповідає про діяння Христа від його Народження і до Воскресіння...

Сягає віків й історія митниці та митної справи у нашій Державі. Незаперечний історичний факт: вже в 911 році в торговому договорі Київського князя Олега з Візантійським імператором обумовлювалися питання мита й митних стосунків між двома країнами.
За Руссю визнавалося, зокрема, право безмитної торгівлі. "...Нехай, - говориться у договорі про руських купців, - входять до міста ... і торгують скільки їм треба, не сплачуючи ніяких зборів." Київська Русь, вже тоді, мала власну митну систему, стягувала і, за домовленістю з суміжними країнами, сплачувала митні податки.

У 1288 р. був виданий Острогомський митний статут, у якому мова йшла про купців з різних країн: Баварії, Польщі, Чехії, Австрії та Київської Русі. Отже, українські митники керувалися у своїй роботі європейськими митними статутами, діяли в єдиному правовому полі з нашими західними сусідами.
На підступах до Києва, Вишгорода та інших міст Київського князівства будувалися застави-фортеці, де вповноважені князем збирачі збирали мито за перевезення товарів та прогін худоби. На захист державних кордонів, як згадують народні билини, залучалися славетні Добриня Никитич, Ілля Муромець, Олекса Попович.

Досить складний порядок митних стосунків існував в Україні і за Литовсько-польської держави. Була встановлена чітка система митних зборів за ввіз та вивіз різноманітних товарів. Пограничне мито (його називали цлом) стягувалось митниками, які працювали у митницях (тоді вони називалися митними коморами).

Чітку систему митної справи мала славна Козацько-гетьманська держава. Починаючи від Богдана Хмельницького, Державний скарб (так іменувалась тоді фінансово-банківська і митна служба України) збирав пограничне мито: евеку (вивізне) і інфуку (ввізне) мито. Вже тоді українські митники відзначалися високими професійними якостями, освіченістю, знанням іноземних мов.
В універсалі гетьмана Богдана Хмельницького, датованому 1654 р., встановлювалися митні платежі за товари, що ввозилися на територію Української держави. Як свідчив архідиякон Павло Алепський у своїх записках про подорож до України у 1654 і 1656 рр., митні збори на кордонах щороку приносили у державну скарбницю 100 000 червоних золотих.
Керівником митної справи в Україні спеціальним Універсалом Богдана Хмельницького від 28 квітня 1654 року призначено дозорця Астматія (Остматенка), який чимало зробив для організації митної служби Української держави.
Це була мудра, зважена, висококультурна людина з європейською освітою, знанням кількох мов, високими професійними якостями державника, фінансиста, економіста.

9 січня 1918 року Центральна Рада Української Народної Республіки прийняла IV Універсал, яким проголосила Україну "самостійною, ні від кого незалежною, вільною, суверенною державою українського народу". IV Універсал визначав основні засади самовизначення, державного ладу і перспективи державотворення в Україні, в тому числі, в економічній, торгівельній і податковій сфері. "Однині Народна Українська Республіка, - зазначалось в Універсалі, - бере в свої руки найважливіші галузі торгівлі і всі доходи з неї повертатиме на користь народу. Торг товарами, які будуть привозитись з-за кордону і вивозитись за кордон, буде вести сама держава наша".

У 1918 році за рішенням гетьмана Павла Скоропадського було організовано Корпус прикордонної варти, якому була доручена не лише охорона кордону України, а й здійснення окремих митних функцій.
Кістяком цієї правоохоронної структури став Запорізький корпус, створений Центральною Радою ще у 1917 році. Військовики Корпусу вели боротьбу з контрабандою, контролювали переміщення вантажів і товарів через українсько-російський та українсько-румунський кордон. Водночас, для організації роботи по зміцненню фінансової бази і митної справи у країні гетьман у складі Міністерства фінансів створив Департамент митних зборів, директором якого було призначено П. Андреєва.

Окреслюючи історичний шлях українських митників, необхідно відзначити позитивний досвід і професійну майстерність, яких вони набули протягом останніх десятиріч в умовах колишнього Союзу РСР. Працюючи в досить складній соціально-економічній обстановці, переважна більшість наших колег самовіддано служили народові, подавали приклад виконання громадського обов'язку.

Хоча - і це треба підкреслити з усією категоричністю - нечисленні митниці, що діяли в Україні, були абсолютно безправними. В республіці не було жодних керівних або навіть координуючих структур, які б займалися митною справою. Всі питання - від асигнувань на інфраструктуру до видачі інспекторові форменого кашкета - вирішувались у центрі.

Організацію митної служби в незалежній демократичній Українській державі довелося починати буквально з нуля.

Органы власти | Переходов: 895 | Добавил: igor | Дата: 2006-11-10

http://www.mil.gov.ua/viysko_ua/index.php - Центральний друкований орган Міністерства оборони України - журнал "ВIЙСЬКО УКРАЇНИ
http://www.mil.gov.ua/science_and_defense - Щоквартальний науково-теоретичний та науково-практичний журнал Міністерства оборони України
http://uamedia.visti.net/army/- Газета "Народна Армія
http://fleet.sebastopol.ua/ - Видання Військово-Морських Сил Збройних Сил України газета "Флот України"
http://fleet.sebastopol.ua/morskaderzhava/- Громадсько-полiтичний, науковий, лiтературно-художнiй журнал "Морська Держава
http://www.mil.gov.ua/GVKG/index.php -Головний військовий клінічний госпіталь
http://naou.mil.gov.ua/index.htm - Національна академія оборони України
http://gur.mil.gov.ua - Головне управління розвідки
Органы власти | Переходов: 1633 | Добавил: igor | Дата: 2006-11-10

Основними завданнями Держзв'язку є:
Участь у реалізації державної політики у сферах телекомунікацій, інформатизації, користування радіочастотним ресурсом України та надання послуг поштового зв'язку;
Здійснення державного управління у сферах телекомунікацій, інформатизації, користування радіочастотним ресурсом України та надання послуг поштового зв'язку;
Узагальнення практики застосування та підготовка пропозицій щодо вдосконалення законодавства з питань, що належать до його компетенції, розроблення та організація виконання актів законодавства, здійснення контролю за їх реалізацією;
Розроблення та здійснення заходів щодо розвитку і вдосконалення телекомунікаційних мереж загального користування та мереж поштового зв'язку, підвищення їх якості, доступності і забезпечення сталого функціонування;
Участь у формуванні Національної програми інформатизації та забезпечення її виконання;
Сприяння розвитку підприємництва на конкурентних засадах у сферах телекомунікацій, інформатизації, користування радіочастотним ресурсом України та надання послуг поштового зв'язку, проведення у цих сферах державної інвестиційної та антимонопольної політики;
Створення умов для інтеграції сфер телекомунікацій, інформатизації, користування радіочастотним ресурсом України та надання послуг поштового зв'язку у європейський та світовий інформаційний простір.
Органы власти | Переходов: 1018 | Добавил: igor | Дата: 2006-11-10

Про Комітет Діяльність Комітету оціально-економічне становище України Спеціальній стандарт поширення даних МВФ Нормативно-правова база
Органы власти | Переходов: 805 | Добавил: igor | Дата: 2006-11-10

О министерстве Правовая основа деятельности министерства Структура министерства Учереждения и организаций, которые принадлежат сфере управления министерства
Главные региональные финуправления и Минфин АР Крым Деятельность министерства Все о бюджете Мониторинг выполнения Местные бюджеты
Ежемесячный отчет о выполнении местных бюджетов Финансирование социальной защиты граждан, пострадавших в результате Чернобыльской катастрофы Государственные ценные бумаги Облигаций внутреннего государственного займа Облигаций внутреннего госзайма для погашения просроченной бюджетной задолженности по НДС Облигации внешнего государственного займаКредитный рейтинг Программы государственной поддержки Государственный долг График расчетов по государственному долгу на 2004 год Состояние государственного долга УкраиныПрограмма государственного заимствования Украины
Органы власти | Переходов: 784 | Добавил: igor | Дата: 2006-11-10

1-8 9-16 17-17
Copyright MyCorp © 2006